Prosjekter

Prosjektet fokuserer på utprøving av programvaren MOSO i grunnskolelærerutdanningens praksisperioder.

Feedback og evaluering av gruppeprosesser i kunstfag.

Prosjektet ser på utprøving og utvikling av bruk av 360-videoopptak og VR-teknologi i pedagogiske øvingssituasjoner.

Hvordan kan nettbrett brukes for å styrke sammenhengen mellom undervisning, observasjon og veiledning?

I prosjektet «Veiledningssamtaler i politipraksis» utforskes de halvformelle veiledningssamtalene som foregår mellom politistudentene og deres veiledere i løpet av praksisåret. 

Reflection in action – veiledning ved bruk av videofeedback i bakkeundervisning

Prosjektet fokuserer på hvordan teknologi kan bidra til å utvikle et fleksibelt og virtuelt mentorskap, der hvor tid og avstand adskiller mentor og adept. 

Prosjektet fokuserer på hvordan videofeedback kan brukes som pedagogisk virkemiddel for å heve kvaliteten på den veiledning og tilbakemelding studentene får på skriftlige arbeider.

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.